• Przechowalnia 0
  • Pytania FAQ

    1. Skąd mam pewność, że sprzedawane przez was diamenty są prawdziwe?
    Każdy produkt z diamentem posiada certyfikat jakości wysyłany wraz z produktem.

    2. Czy mogę dokonać zakupy bez rejestracji?
    Tak. Można dokonać zakupu bez zarejestrowania.

    3. Czy mogę dokonać zwrotu lub wymiany?
    Tak. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. W wariancie wymiany wraz z oświadczeniem prosimy o informacją na jaki przedmiot naszej oferty chcą Państwo wymienić zakupiony produkt (w opcji droższej wymagana jest dopłata). UWAGA PRODUKTY Z BRYLANTAMI NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM Z UWAGI NA SPECJALNE WARUNKI KUPNA I SPRZEDAŻY.

    4. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
    Tak. Przesyłki wysyłane są w ciągu 24h od otrzymania wpłaty, bądź zamówienia (w przypadku paczek/listów kurierskich pobraniowych).

    5. Czy zakupione produkty na sklepie są objęte gwarancją?
    Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją 24 miesięczną pod warunkiem odpowiedniego użytkowania zawartego w zakładce porady. (nie dotyczy produktów z brylantami)

    6. W jakich godzinach jest czynne Biuro Obsługi Klienta?
    Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.

    7. Czy produkty sprzedawane w tym sklepie są tylko i wyłącznie z metali szlachetnych?
    Sprzedajemy produkty z srebra, złota, ale również produkty platerowane.

    8. Czy jest możliwość otrzymania rabatu?
    Tak. kartę rabatową można dostać przy zamówieniu wraz z dostarczonym produktem bądź po zapisaniu się na listę odbiorców newslettera, na którym zamieszczamy kody rabatowe.

    9. Czy mogę zmienić zamówienie?
    Tak. Zamówienie można modyfikować drogą mailową bądź przez telefon, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana.

    10. Skąd pewność, że biżuteria sprzedawane przez was jest wyrobem złotym bądź srebrnym?
    Pewność w tym zakresie zapewnia Polskie Prawo Probiercze, który odpowiada za zgodność deklarowanych stopów metali szlachetnych. Wszystkie nasze wyroby spełniają najwyższe normy i są zgodnie z nim oznakowane.

    11. Czy sposób płatności ma wpływ na czas dostarczenia paczki?
    Tak. Przy płatności za pobraniem zamówienie wysyłamy w ciągu 24h (dotyczy dni roboczych) lub w ciągu najbliższego dnia roboczego. Przy płatności PayU lub innych przelewach wysyłamy po otrzymaniu od operatora potwierdzenia zapłaty.

    12. Czy mogę wycofać się z zamówienia?
    Tak. Jeśli paczka nie została wysłana.

    13. Czy podane ceny na sklepie to ceny brutto?
    Tak. Wszystkie ceny zawierają wliczony podatek VAT.

    Akceptuję
    Serwis www.lovrin.pl zapisuje na komputerze użytkownika pliki cookies (ciasteczka), używane do przechowywania w nich informacji dla potrzeb funkcjonalności – np. zapisywanie preferencji przeglądania. Domyślne ustawienia przeglądarek pozwalają na przechowywanie plików cookies - więcej na stronie Polityka Prywatności Lovrin
    Czas wyświetlania strony: 0.087s